Wintermix Groot Someren 2018 -2019

Wintermix Groot Someren 2018-2019

Hallo tennisvrienden;

Het laatste jaar dat het damesteam van SVSH (Lisette-Dorien-Jeanne-Elly-Marion) de organisatie van de competitie: “Wintermix Groot Someren” organiseert.
Afgelopen jaar was het ons goed bevallen, dus wij zijn er klaar voor, jullie ook?

Wij hebben alle captains van ’t afgelopen jaar al gevraagd of zij dit jaar weer zin hebben om aan te sluiten. Van de 24 teams hebben al 11 teams ’n ja gegeven, helaas heeft 1 team afgezegd.
Wij willen wij ook andere tennissers/sters ’n kans geven om aan te sluiten.
Vandaar onze vraag aan de verenigingen om deze uitnodiging op de website te plaatsen.

Een mooie onderbreking in de herfst/winter: op ’n zondag gezellig met vrienden ’n balletje slaan, om daarna de wedstrijd te evalueren onder het genot van ’n drankje!
De kantine is open!

Op zondag 4 november 2018 willen we van start gaan. Afhankelijk van het aantal teams dat zich opgeven, gaan we de zondagen inplannen.
Voorlopig hebben we onderstaande data in de planning:
4 nov – 25 nov – 16 dec 2018 / 20 jan – 17 feb 2019
FINALE dag 10 mrt 2019

Na de finales willen we alle spelers/speelsters met/zonder aanhang uitnodigen voor ’n gezellig samenzijn in de kantine van SVSH tennis.
Willen jullie weer meedoen met ‘n team laat dit even weten voor 10 okt 2018,opgeven kan via het volgende e-mailadres marioncustersgeers@gmail.com of stuur ’n app naar 06-50870765
Verdere informatie volgt zodra we je aanmelding binnen hebben.

Voor vragen kun je contact op met:
Marion Custers

Met sportieve groet,