Vanaf september begint een nieuwe reeks tennislessen!
In het voorjaar hebben we op de club tennistraining aangeboden. Helaas is de trainer die toen de lessen verzorgde pas eind 2024 weer beschikbaar. Naar aanleiding van de enthousiaste reacties van de vorige lessers willen wij deze tennislessen graag opnieuw aanbieden. Daarom hebben we een tussentijdse oplossing gezocht. Vanaf 10 september gaan we op dinsdagavond weer tennislessen verzorgen! Bart en Rik Duijmelinck zullen deze lessen geven. Net als de vorige trainer hebben zij officieel geen trainerscertificaat, maar wel genoeg ervaring om onze leden te voorzien van een leuke, leerzame en sportieve tennnisles. De tennislessen zijn voor alle niveaus en leeftijden.
De lessen zullen worden gegeven in groepen van maximaal 4 personen (je kunt je alleen of als groep inschrijven). Zodra alle inschrijvingen binnen zijn proberen wij met de voorkeuren rekening te houden en maken we een passende indeling. Wil je in een grotere groep lessen? Dan wordt het een groep van 8 personen met 2 leraren. In totaal kunnen we 6 groepen van 4 personen kwijt. VOL = VOL.
De kosten voor een reeks van 10 lessen bedragen €75,- (bij een groep van 4 personen) en inschrijven kan tot uiterlijk 1 september.

Inschrijfformulier