Tussenstand update WAC

Beste tennismaatjes van de WAC,
Het was weer een spannende strijd bij sommige wedstrijden. Team Chris Evert is los aan het komen en haalde weer de 3 punten binnen (ze kwamen ook wel met de sterkste opstelling) dit was ten koste van team Bjorn Borg. Met het invullen van de andere twee teams kwam ik tot de verbazing dat het team Roger Federer met een plus van 6 punten de wedstrijd van team Serena Williams toch heeft verloren met 14 tegen 10 punten. In de bijlage de standen en zoals iedereen ziet kan het de laatste wedstrijden nog alle kanten op. Allemaal heel veel succes de volgende wedstrijden en veel tennisplezier.
Nog een compliment van de poetsploeg op zaterdagmorgen voor het achterlaten van de kantine. Als iedereen een beetje meehelpt is het ook voor iedereen makkelijker.
Grt Marlou en Albert
Naam Team eindstand Winstpunten Doelsaldo Punten Gespeelde wedstrijden