Inschrijving Herenwintercompetitie groot someren geopend

Beste tennisvrienden,
Vanuit Packador organiseren we al lang de herenwintercompetitie. Deze competitie blijft nog steeds intact en hebben we redelijk wat
aanmeldingen elk jaar. Echter komen de meeste teams van Packador. Daarom zou het leuk zijn als we dit jaar weer een aantal
teams van de andere verenigingen erbij kunnen halen.
De vraag aan jullie is dan ook: Willen jullie het volgende bericht intern delen? of via de knltb app?
Wellicht zijn er een aantal teams die het leuk vinden om mee te doen.
De volgende tekst mag wat mij betreft gedeeld worden:
—————————————————————————————————————————————————————————————————-
De Herenwintercompetitie Groot Someren gaat weer van start! Een interne competitie voor alle tennisverenigingen
uit de gemeente Someren & Asten. Een team moet minimaal uit 4 spelers bestaan per speeldag.
We spelen 4xHE ; 2xHD of 2xHE ; 3xHD of 4xHD. Dit mogen de teams zelf bepalen zodra ze tegen elkaar spelen.
Wedstrijddagen zijn zoals altijd op zaterdag, starttijd om 13:00.
Speeldagen:
13 januari 2024
20 januari 2024
03 februari 2024
17 februari 2024
02 maart 2024
09 maart 2024 (finaledag)
We verwachten dat elk team 4 of 5 speeldagen gaat spelen. Als er dus één speeldag tussen zit waarop jouw team
echt niet kan spelen, geef dit dan bij voorbaat even aan. Dan houden we hier rekening mee met de indeling.
Graag zien we jullie inschrijving tegemoet. Inschrijven kan via onderstaande link:
Met vriendelijke groet,
Organisatie herenwintercompetitie