Eerste Hurkmans Groep Open Toernooi zeer geslaagd

Van 3 t/m 10 september werd op de tennisbanen van TV De Ren de eerste editie van het Hurkmans Groep Open Toernooi gespeeld. De Hurkmans Groep volgde daarmee B. Verstappen Bedrijfswagens op na 10 jaar hoofdsponsor te zijn geweest.

In deze sportieve week werden er 86 wedstrijden gespeeld door 106 tennissers en tennissters van 16 verschillende tennisverenigingen. De weergoden waren de spelers en supporters goed gezind, al zorgde de hitte voor een slijtageslag bij de deelnemers op de finaledagen. Desondanks was de sfeer na de gespeelde partijen reuze gezellig, mede door de in grote getalen toegestroomde supporters. Iedereen die ertoe heeft bijgedragen deze editie tot een groot succes te maken, enorm bedankt en graag tot volgend jaar! En hieronder nog een overzicht van de prijswinnaars.

Toernooicommissie Open Toernooi TV De Ren

DD8:      Michelle Kusters, Marlou Willems