Overlijden Willy van Triet

Vandaag bereikte ons het bericht dat ons lid Willy van Triet op 85 jarige leeftijd is overleden. Willy was sinds begin 1977 lid van onze vereniging. Iedereen die hem kende zal zijn altijd gulle lach herinneren en ook zijn explosieve karakter wanneer een bal niet deed wat hij wilde. Dan vloog zijn racket door de lucht en soms door de schuifdeuren de kantine binnen. Kenmerkend voor Willy was dat hij zelf maatregelen nam, hij boorde een gat door de handvat van zijn racket en deed  hier een touw door dat hij om zijn pols bond. De laatste jaren was hij trouw aanwezig op de tossavonden op woensdag. Na afloop dronk hij dan nog een palm met de overigen. Willy was al enige tijd ziek en daardoor minder aanwezig. Wij zullen hem missen.

Op maandagavond zal in de kantine van 19.00 tot 22.00 uur de mogelijkheid zijn om het condoleanceregister te tekenen.