Spek de kas van je club actie!

Jumbo Harrie Welten bestaat dit jaar 15 jaar en dat laten zij niet ongemerkt voorbij gaan. Vanuit ons allemaal –  gefeliciteerd met jullie jubileum!

Onze tennisvereniging mag meedoen met het feestje en in totaal wordt er door de Jumbo € 25.000,- verdeeld over alle verenigingen die deelnemen aan de Spek de kas van je club actie.

Hoe werkt het?

De spaaractie loopt van dinsdag 16 februari tot en met 12 april 2022. Klanten ontvangen in deze periode bij iedere € 10,- aan boodschappen een waardepunt wat ze kunnen doneren aan een vereniging naar keuze. Aan het eind van deze actie wordt het bedrag van € 25.000,- naar rato verdeeld over alle gedoneerde waardepunten en uitgekeerd aan de deelnemende verenigingen.

Mocht je niet weten hoe je de vouchers moet activeren, dan kun je deze inleveren bij iemand van het bestuur.

Sparen jullie mee voor ons? Wij zijn hier natuurlijk heel blij mee!