B. Verstappen Bedrijfswagens Open 2020

Van 17 tot en met 23 augustus werd het jaarlijkse Open toernooi van T.V. de Ren gespeeld.
Geheel volgens corona-voorschriften en traditiegetrouw mooi weer waren er weer spannende partijen te zien.

In tegenstelling tot voorgaande jaren konden deelnemers zich nu voor 1 categorie inschrijven en wordt er op tijd gespeeld.
Bezoekers zijn welkom na de gezondheidscheck en aanmeldformulier.

Buiten was een ruim terras opgezet om aan de anderhalve meter regel te voldoen. Er waren duidelijke looproutes gerealiseerd die hebben bijgedragen aan een sportief en verantwoord toernooi.

Bekijk hier de foto’s.

Bekijk hier de wedstrijden en uitslagen.

De finalisten en winnaars (cursief):

HD6 finalisten Mick Isbouts & Levi Stolwijk tegen Henrie & Daan Kuijpers
DD6 finalisten Sieka Geldof & Suzan van Rooij tegen Marjon Dijsseldonk & Monique Senders
HD7 finalisten Daan Janssen & Toon vd Hurk tegen Mart vd Laar & Jacco Resing
DD7 finalisten Petra Kuijpers & Inie Hesius, Daniëlle Lintermans & Marga Koolen
GD7 finalisten Simone & Jacques Resing tegen Rian vd Hurk & Michiel van Pelt
DD8 finalisten Lisanne Rutten & Nicole van Bree tegen Ineke vd Laar & Roos Peters

Organisatie, sponsoren en alle vrijwilligers bedankt en alle winnaars gefeliciteerd met de overwinningen en verder iedereen bedankt voor de bijdrage aan dit leuke toernooi.