Vernieuwde huisstijl

Vernieuwde huisstijl T.V. de Ren

Tennisvereniging de Ren is de trotse eigenaar van een nieuwe huisstijl. Bij de ontwikkeling van het logo stonden deze kern­waarden centraal: competitief, sportief, toegankelijk en familiair.

Nieuw logo

Het nieuwe logo is zoals je ziet gebaseerd op een tennisbaan (groen/rode vakverdeling van een tennisveld met wit­te lijnen) en met een tennisbal. Hierin zijn in het bijzonder de volgende kernwaarden meegenomen:

• competitief; afbeelding van de tennisbal op een tennisbaan en rood is een actie­-matige kleur
  • sportief; de tennisbal stuit op de lijn en is ‘in’
  • toegankelijk; vriendelijke, ronde vormen en helder kleurgebruik

Oude logo’s

Hieronder staat het oude logo en ook de versie hoe we dit logo verwerkt hadden in de website of e-mail berichten. We proberen zo spoedig mogelijk van alle locaties op internet en bij KNLTB het oude logo te vervangen voor het nieuwe logo.

Herkenbaarheid

De ‘automatische’ herkenbaarheid van Tennisvereniging de Ren is nu veranderd en wellicht is het dus even wennen.

We hopen dat iedereen snel vertrouwd raakt met de nieuwe huisstijl.