AVG en T.V. de Ren

Op 4 mei 2018 hebben we jullie geïnformeerd over de implementatie binnen onze tennisvereniging van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).

We hebben het AVG-programma voor verenigingen doorlopen en kunnen aantonen dat we de juiste organisatorische en technische maatregelen hebben genomen om aan de AVG te voldoen.

Ook in de toekomst op de hoogte blijven van clubactiviteiten?
In het verleden heb je per e-mail regelmatig berichten ontvangen over activiteiten binnen onze vereniging. Denk hierbij onder andere aan informatie over toernooien, competities, tennisles, feestavonden en de jaarlijkse ledenvergadering.

Graag informeren we jou in de toekomst ook over deze activiteiten. Volgens de AVG wetgeving dien je je hier actief voor aan te melden. Dat kan heel simpel door op onderstaande button te klikken, je e-mailadres in te voeren en het vinkje aan te vinken. Daarna klik je op ‘Abonneren op lijst’.

Wanneer je dit niet doet wordt je niet meer geïnformeerd en mis je belangrijke informatie.