Werkzaamheden tennispark

Vanaf circa 1 juli tot circa 5 augustus wordt ons park geheel vernieuwd. Zowel de banen als de omheining worden vernieuwd. Ook de coniferen en de tennismuur verdwijnen.

Gedurende deze periode kan er dus geen gebruik gemaakt worden van de banen. TV Packador geeft onze leden de gelegenheid gedurende die periode van haar banen gebruik te maken.

Hierbij zijn enkele zaken van belang:

1. Bij TV Packador wordt gewerkt met een digitaal afhangsysteem. Daar kunnen wij geen gebruik van maken. Het kan dan voorkomen dat je op enig moment van de baan gehaald wordt door leden van TV Packador. Pak dan een andere, vrije, baan en tennis lekker door.
  2. Het kan zijn dat de kantine niet open is, zeker in het weekend niet. De kantine is wel open van maandag tot en met donderdag van 19.00 tot 23.30 uur.
[vcex_spacing]