Afhangen

We zijn gelukkig een gezonde club met veel leden en gedreven tennissers. Helaas hebben we maar drie banen die regelmatig bezet zijn. Met ons afhangbord is het heel gemakkelijk en overzichtelijk om af te hangen.

De laatste tijd komt het steeds meer voor dat er problemen ontstaan doordat de regels voor het afhangen niet opgevolgd worden. De belangrijkste regels zijn:

* voordat je gaat spelen plaats je je pasje in het afhangbord op de tijd en de baan die je wilt gaan gebruiken
* ben je met twee personen dan heb je recht op een half uur op een baan, bij vier personen (dubbelen) op een uur.
* is de tijd verstreken en er zijn geen leden die hun pasje op de volgende tijd ingestoken hebben dan mag je gewoon doorspelen.
* zijn alle banen bezet maar is er op een of meerdere banen niet afgehangen dan mag je de spelers van de baan halen

Belangrijk is dus dat je altijd je pasje op het afhangbord plaatst als je wilt gaan spelen. Je voorkomt daarmee dat je voortijdig van de baan gehaald wordt!

[vcex_spacing]