Ieder jaar organiseren we het interne wintertoernooi. Voor degenen die nog nooit mee hebben gedaan volgt hieronder een korte uitleg over wat het toernooi inhoudt:

• Alle seniorleden van T.V. de Ren kunnen aan dit toernooi deelnemen.
    Aan de hand van de inschrijvingen, worden er door ons een aantal personen benaderd om captain van een team te zijn.
  • Vervolgens worden de deelnemers – d.m.v. loting – over de teams verdeeld. De captains zijn bij deze loting aanwezig.
  • Een team bestaat uit minimaal 3 dames en 3 heren.
  • De teams spelen gemiddeld 1 keer per maand op de vrijdagavond.
  • Op zo’n avond spelen er in totaal 4 teams. Elk team speelt 2 rondes van 3 wedstrijden. De ene keer om 18.15 uur en 20.45 uur en de andere keer om 19.30 en 22.00 uur. De eerste ronde wordt er 1 damesdubbel, 1 herendubbel en 1 mix-dubbel gespeeld, de tweede ronde bestaat uit 3 mix-wedstrijden.
  • In maart wordt het finaleweekend gehouden op zaterdag en de daaropvolgende zondag. Bij veel aanmeldingen zullen er ook op de hieraan voorafgaande vrijdagavond wedstrijden worden ingepland.
  • Elk team zorgt gedurende het toernooi 1 of 2 keer voor een hapje tussen en na de wedstrijden.

Hieronder vind je alle informatie over de teams en tijden van de meest recente wintertoernooien.