Onze tennistrainingen en workshops worden verzorgd door TopServe.

TopServe is ontstaan uit TopSeeded (Rob van Dinther) en 2Serve (Kjel Beks en Johan Wannemakers) die al enkele jaren in de regio trainingen verzorgen.
Met al vele jaren op de tennisbaan als ervaring, zet ons trainersteam zich iedere dag weer in om ons enthousiasme over te brengen op andere tennis liefhebbers!

Momenteel verzorgt TopServe de trainingen op 9 verschillende verenigingen.

Training Junioren

• Per jaar zijn er 2 trainingsperiodes
  • De duur van de tennistraining is afhankelijk van de groepsgrootte: 6,7 of 8 kinderen: 60 minuten / 4-5 kinderen: 45 minuten / 3 kinderen: 30 minuten
  • Opgeven kan via het: inschrijfformulier op de site van TopServe.

rob-van-dinther
TopServe
Rob van Dinther
rob@top-serve.nl
www.top-serve.nl

Ook dit voorjaar wil T.V. De Ren trainingen aanbieden voor de leden. Hiervoor moeten er minimaal 15 inschrijvingen zijn. Heb jij interesse dit jaar in training? Geef dit dan aan via de onderstaande link!

Eigenschappen van de training:

• De lessen beginnen per 1 maart
  • Opgeven kan alleen of in een groep (minimaal 4 personen).
  • De reeks duurt 17 weken.
  • Inschatting van het lesgeld: de kosten voor 17 lessen van 1 uur bedragen ongeveer €246,50 p.p. uitgaande van een groep van 4 personen.

Vul je interesse in via de onderstaande link: