Welkom op de webpagina’s van de jeugd van TV de Ren.

Lijkt tennis jou leuk, maar weet je het nog niet zeker? Dan kun je altijd een paar keer komen uitproberen. Daarvoor zijn twee manieren:

1. Tossen: Een keer per week hebben we een uurtje ‘tossen’, waarin we samen in wisselende samenstellingen tennissen en spelletjes doen. Je kan altijd een keer of 3 komen tossen om te kijken of je het tennisspel ook echt leuk vindt. Meer informatie over het tossen vind je hier.
  2. Proef tennislessen: Je kunt contact opnemen met onze tennisleraar (zie Tennisles) om enkele proeflessen te nemen. Als je al lid bent en je wilt tennisles, kijk dan bij Tennisles.

Als je vragen hebt, kun je altijd bellen of mailen naar een van de leden van de jeugdcommissie (jeugd@tv-de-ren.nl) of naar Mieke, zij coördineert de jeugd.

Wanneer je er zeker van bent dat je op tennis wil, dan moet je lid worden van onze vereniging. Daarvoor kan je je melden bij ons secretariaat. Informatie hierover vind je hier.

Wat is er te doen

TV de Ren heeft een actieve jeugdcommissie die probeert voor alle jeugdleden een zo aantrekkelijk mogelijk pakket aan activiteiten te organiseren.

De jeugdcommissie organiseert diverse toernooien, binnen en buiten de club. Wij werken samen met de andere clubs uit Groot Someren, zodat er regelmatig gezamenlijke toernooitjes plaatsvinden. Daarnaast wordt er elke week getost en kunnen onze jeugdleden lessen volgen tegen een gereduceerd tarief. Als je officiële wedstrijden wilt spelen, kun je bij ons meedoen in een competitie team.

Het hoogtepunt van elk jaar is toch wel de feestavond waarbij we er een super gezellige avond van maken in en om de kantine!