De jeugdcommissie bestaat uit de volgende vrijwilligers:

• Mark Gofers
  • Rik Duijmelinck (namens bestuur)

De doelstelling van de jeugdcommissie is een zo aantrekkelijk mogelijk pakket van activiteiten te bieden aan de jeugd. Zij draagt zorg voor organisatorische maatregelen om alle jeugdleden zo goed en zo plezierig mogelijk bij onze club te laten tennissen. Dit betekent voldoende activiteiten in alle leeftijdsgroepen. Anders gezegd, niet alleen tennisactiviteiten, maar ook niet-tennisactiviteiten die bijdragen aan clubbinding en goede onderlinge contacten.

Van de verschillende activiteiten voor onze jeugdleden kun je op deze site meer uitleg vinden. Kijk daarvoor bij ‘Jaarprogramma’.

Verder adviseert de jeugdcommissie het verenigingsbestuur met betrekking tot jeugdzaken en geeft acte de présence bij jeugdactiviteiten.

De jeugdcommissie heeft altijd behoefte aan hulp van ouders en oudere jeugd. Wij vinden het erg fijn als oudere jeugd bij ons een Maatschappelijke Stage wil doen. Neem daarvoor contact met ons op!

Wil je ons bereiken? Ons e-mail adres is jeugd@tv-de-ren.nl.