Heropening tennispark T.V. de Ren

Zaterdag 21 september wordt het tennispark T.V. de Ren heropend.

Wij starten vanaf 12:00 met een heropeningstoernooi waarvoor je je kunt opgeven. Deelnemers van het toernooi kunnen daarna ook aansluiten bij een tennisclinic van 15:00-16:00 en vanaf 16:00 is er een demonstratiewedstrijd.

Het openingstoernooi is een speciale variant op het mini-maxi toernooi. Je kunt je als seniorlid (maxi) inschrijven samen met een niet-lid mini (met een nichtje, neefje, kleinkind, vriend of vriendin vanaf 6 jaar oud). Daarnaast kan een jeugdlid (mini) zich inschrijven samen met een niet-lid maxi (een oom, tante, opa, oma, vriend of vriendin).

Het gaat niet om winnen maar om samen gezellig deel te nemen aan deze leuke sport op ons vernieuwde tennispark. Het is dan ook niet nodig dat mini en/of maxi veel ervaring heeft of supergoed kan tennissen. Voor alle deelnemers staat het spelplezier voorop.

De aansluitende tennisclinic (in samenwerking met onze tennisschool TopServe) kan natuurlijk helpen om je techniek wat bij te schaven. En dat is nog niet alles: vanaf 16:00 kan je kijken hoe het er echt aan toe kan gaan tijdens de demonstratiewedstrijd.

Schrijf je snel in voor het heropeningstoernooi! Inschrijven kan tot en met 12 september via onderstaand formulier.