De kantine is geopend bij georganiseerde clubactiviteiten, zoals toernooien en competitie en op elke woensdag tijdens het tossen. De officiële sluitingstijden van de kantine zijn tijdens deze activiteiten: Zondag t/m donderdag 1.00 en op vrijdag en zaterdag om 2.00.

Tijdens een kantinedienst wordt verwacht dat het betreffende lid, de aanwezige gasten in de kantine en op het terras voorziet van drankjes en versnaperingen en tevens afrekent. Hij of zij is op dat moment verantwoordelijk voor een ordelijk verloop van het verblijf in de kantine.

Leden die ook graag kantinediensten willen draaien kunnen zich aanmelden bij Lynn Pieschel of Mharaia Megens via kantine@tv-de-ren.nl. Wanneer je voor het eerst kantinedienst draait, word je wegwijs gemaakt door een ervaren lid. Daarnaast is er een e-learning beschikbaar met als onderwerp: Instructie Verantwoord Alcohol schenken (IVA). Klik voor meer informatie.

Mharaia

Lynn

Behalve contributie betaalt elk lid ook kantinebijdrage. Deze kantinebijdrage is een vergoeding voor het verrichten van bardiensten in de kantine. Aan het einde van het jaar wordt dit extra bedrag verdeeld onder degenen die werkelijk kantinediensten verzorgd hebben. Dit bedrag zal begin januari (vóór de automatische afschrijving van de contributie) op hun rekening gestort worden.

Geen alcohol onder 18 jaar

Wij zullen ons als tennisvereniging natuurlijk houden aan de wettelijke bepaling betreffende de alcoholwet. Het bestuur heeft zich laten voorlichten en hebben alle kantinemedewerkers uitgebreid geïnformeerd.

NIX 18

Hier is de link naar ons NIX18 bord.
Hier is de link naar ons convenant verantwoord alcoholgebruik.

In 2014 zijn onze kantine en de sanitaire ruimtes gerenoveerd. Het geweldige resultaat van deze renovatie is te danken aan de spontane bijdrage van de vele vrijwilligers binnen maar ook van buiten onze vereniging. Natuurlijk noemen hierbij in een adem ook onze sponsoren Nuva keukens in Someren-Eind en kringloopwinkel ONA.