Stappenplan heropening tennispark bij gemeente

Zoals iedereen deze week heeft meegekregen worden de regels omtrent het tennissen iets versoepeld. De jeugd tot en met 18 jaar kan binnenkort weer gebruik maken van de tennisbanen met de nodige regels en voorzorgsmaatregelen, maar helaas de overige leden nog niet.

Het bestuur van onze tennisvereniging T.V. de Ren heeft een praktisch stappenplan samengesteld, daarbij dankbaar gebruik makend van de diverse beschikbare KNLTB-protocollen en documenten. Alle tennis- en padelaccommodaties in Nederland werken toe naar een gefaseerde en verantwoorde openstelling van de faciliteiten. Naast de 1,5 meter maatregel zal de sport elke nieuwe stap baseren op de geldende adviezen van het RIVM in samenhang met de maatregelen van de regering en overheden.

Het stappenplan ligt nu ter beoordeling bij de gemeente. Zodra we definitief horen dat het goedgekeurd is laten we dit zo snel mogelijk weten. Tot die tijd blijft het tennispark gesloten.

[vcex_spacing][vcex_divider]