Nieuwe winddoeken

Tegelijk met de nieuwe banen is ons tennispark ook verfraaid met nieuwe winddoeken. De nieuwe winddoeken zijn uitgevoerd in donkergrijs doek met witte bedrukking en een witte rand. Wij danken onze acht sponsoren voor het aanschaffen van de nieuwe winddoeken en hun jaarlijkse bijdrage die ze hiervoor aan onze tennisvereniging betalen. Hieronder de foto’s van het tekenen van de contracten en de winddoeken. Natuurlijk willen we onze leden vragen eerst bij onze sponsoren te informeren voordat je artikelen of diensten gaat kopen want mede dankzij onze sponsoren kunnen wij met z’n allen tennissen op een mooi tennispark.

Op de foto’s: Bas Verstappen namens B. VERSTAPPEN BEDRIJFSWAGENS, Ad de Groot namens HET JAGERSHUIS, Harm van de Einden namens VDE, Rob Hurkmans namens TEGELHANDEL LOOMANS, Peter van Bussel namens CNC-VERSPANINGSTECHNIEKEN, Koen van Seggelen namens Strik – van Seggelen. De foto’s van Sported en Thwan van Gennep volgen later