B. Verstappen Bedrijfswagens Open 2019

B. Verstappen Bedrijfswagens Open Toernooi TV de Ren 2019

Van 17 tot en met 25 augustus 2019 werd dit toernooi gespeeld. In totaal hadden 196 deelnemers, afkomstig van 26 verschillende verenigingen, verdeeld over 103 koppels, ingeschreven. Vanwege het grote aantal inschrijvingen werden uiteindelijk 98 koppels toegelaten, waardoor er 151 wedstrijden gespeeld dienden te worden. Door o.a. blessures waren er 8 walkovers.

Het toernooi werd onder zeer wisselende omstandigheden afgewerkt. Werd het eerste weekend nog gekenmerkt door regen en wind, later wijzigden zich de omstandigheden in tropisch weer. Door emmers water voor verkoeling op de baan te zetten en de deelnemers regelmatig van bouillon te voorzien konden de wedstrijden op een goede manier worden gespeeld.

De prijsvraag was dit jaar: wat is het gemiddelde percentage verhinderingen van de deelnemers? Een drietal invullers hadden het juiste percentage, 43%. Als winnaar kwam Mike de Crom tevoorschijn.

De uitslagen van de finalepartijen:

DD8 Lean Kerkers/Meike Kerkers – Esther Claessens/Michelle Verbeek 6-0 6-0

GD8 Miranda van de Stam/Martin van de Stam – Demi Rhoe/Mark Halma 7-6 5-7 6-4

DD7 Marga Koolen/Karin Reinders – Jolanda Smeets/Karin Theunissen 6-4 6-4

HD7 Jan Gielen/Twan Swinkels – Erwin Claassen/Jimmy Verspaget 6-3 7-5

GD7 Mara Harryvan/Niek Slegers – Simone Resing/Jacques Resing 5-7 6-3 6-3

DD6 Lara Haasen/Cindy van de Mortel – Nicole van Heugten/Elles Truijen 4-6 6-2 6-3

HD6 Niels Lenssen/Gerrit Zwetsloot – Jos Goossens/Dirk-Jan Willekens 7-6 6-2

GD6 Anne-Marie de Jon/Marco de Jong – Malou Welten/Luuk van den Boer 6-1 6-3

HD5 Joost Berkers/Luuk van den Boer – Mark de Louw/Jeroen Middelhoven 6-4 5-7 6-2

Deelnemers, sponsoren en vrijwilligers van TV de Ren, allen hartelijk bedankt voor jullie bijdrage.

meer informatie en uitslagen vind je op:  TOERNOOI.NL

Onder de knop “foto’s” werden gedurende het toernooi dagelijks nieuwe foto’s door Rik toegevoegd.