Clubkampioenschap Dubbel Jeugd 2019

Wat een prima tennisdag was het zondag 23 juni. Na wat heen en weer verschuiven van starttijden is er gekozen om 09:00 te beginnen. Dat was een goede keus want de temperatuur steeg 2 graden per uur en eindigde met 30.1 graden om 12:00.

De finale van Rood was extreem spannend. Er was gekozen voor 3 sets te gaan en met een tussen stand van 2-2 in sets en 9-9 in punten bleken de spelers zeer aan elkaar gewaagd. Finalisten: Guus/Cas tegen Siem/Stijn. Winnaars: Siem/Stijn!

Bij Groen werden deze dag zowel de voorrondes als de finale gespeeld. Tussen iedere wedstrijd 15 minuten pauze om veel te water te drinken en ijs/snoep of chips te eten.

De punten werden per individuele speler bekeken. Finalisten: Iris/Sam tegen Niels/Abel. Winnaars: Iris/Sam.

Bekijk hier de foto’s.

Gefeliciteerd clubkampioenen!