Inschrijven tennistraining senioren

Beste leden van TV de Ren,

Na de zomervakantie start een nieuw trainingsseizoen voor zowel de jeugd als de volwassenen. De trainingen worden op dinsdag gegeven.

Nieuwe trainster
Helaas heeft Jordy besloten om te stoppen met training te geven. Vanaf het nieuwe seizoen zal Jona Jacobs de trainingen verzorgen bij TV de Ren. Binnenkort zal er een stukje over Jona op de website van TV de Ren worden gepubliceerd.

Trainingsseizoen jeugd
Het trainingsseizoen van de jeugd bestaat uit 34 lesweken. De trainingen starten in de week van 20 augustus en worden gegeven op dinsdag vanaf 15.30u. Er wordt geen training gegeven in de volgende periodes:
– Herfstvakantie (15 oktober t/m 21 oktober)
– Kerstvakantie (24 december t/m 6 januari)
– Carnavalsvakantie (4 maart t/m 10 maart)
– Meivakantie (29 april t/m 12 mei)

De kosten voor 34 trainingsweken bedraagt €221,- per persoon.

Inschrijven voor de jeugdtrainingen kan tot 31 juli aanstaande via de volgende link:

Trainingsseizoen volwassenen
Het trainingsseizoen voor volwassenen bestaat uit 14 lesweken. De trainingen starten in de week van 27 augustus(ivm open toernooi in de week van 20 augustus). Er wordt geen training gegeven in de volgende weken:
– Mixclubkampioenschappen (3 september t/m 9 september)
– Herfstvakantie (15 oktober t/m 21 oktober)
– Open toernooi (22 oktober t/m 28 oktober)
– Kerstvakantie (24 december t/m 6 januari)

De kosten voor 14 trainingsweken bedraagt €164,50 per persoon, gebaseerd op een groep van 4 personen. Mocht de groep uit minder of meer personen bestaan wordt dit bedrag evenredig verrekend. Als de groep uit minder personen bestaat zullen we dit eerst overleggen met de cursist.

Inschrijven voor de volwassenen training kan tot 31 juli aanstaande via de volgende link:

Mochten er vragen zijn kun je contact opnemen met: rob@top-serve.nl

Met vriendelijke groet,
Rob van Dinther