Groot Someren Jeugd Wintercompetitie 2016-2017

De jeugdcommissies van de Groot Someren tennisverenigingen willen proberen om deze winter weer een competitie op te zetten, welke gespeeld zal worden op de volgende vrijdagen:
4/11 , 25/11 , 16/12 , 6/1, 27/1,  17/2

Reservedatum is evt. de zondag na de uitgevallen vrijdag.

De wedstrijden zullen gespeeld worden vanaf 18.30 uur tot maximaal 22.00 uur. Voor de speeltijden proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met de leeftijden. Ook zullen we proberen om zoveel mogelijk te spelen op wisselende parken.

In welke vorm we de competitie zullen doen is nog niet helemaal duidelijk, dit is afhankelijk van het aantal inschrijvingen.

Dat kunnen we dus pas beslissen nadat iedereen zich opgegeven heeft.

Wil je mee doen maar kan je 1 keer niet? Geef je gerust op! Kijk of vraag alvast iemand die voor je wil invallen op die dag. Geef je verhindering of inval(st)er door.

De inschrijving is inmiddels gesloten.